چطور درآمد خود را در اینستاگرام بیشتر کنیم؟2022-09-28

کسب درآمد از اینستاگرام؛ معرفی همه روش‌ها+نمونه‌های موفق- جریان

اما با استفاده از استراتژی‌های مختلف و بهره‌گیری از فرصت‌های موجود، شما می‌توانید درآمد قابل توجهی از این پلتفرم کسب کنید. اگر بدانید درآمد پیج‌ها و سلبریتی‌های مشهور ایرانی از اینستاگرام چقدر است، قطعا تعجب خواهید کرد. برای تعیین میزان درآمد اینفلوئنسرها از طریق اینستاگرام، چندین سایت و ابزار وجود دارند که می‌توانند تخمین‌های دقیقی ارائه دهند. این ابزارها با توجه به تعداد فالوورها، نرخ تعامل و نوع محتوای منتشر شده، درآمد احتمالی اینفلوئنسرها را محاسبه می‌کنند. میزان درآمد از اینستاگرام چقدر است؟ این سوالی است که بسیاری از کاربران و اینفلوئنسرها به دنبال پاسخ آن هستند.

همچنین می توانید خدمات خود را در پلتفرم هایی مانند Fivver و Upwork تبلیغ کنید. به علاوه، اضافه کردن زمان‌بندی آنلاین به وب‌سایت خود را در نظر بگیرید تا افراد بتوانند خدمات را مستقیماً از سایت شما رزرو کنند. انتشار محتوای اسپانسردار جزو روش‌های غیرمستقیم کسب درآمد از اینستاگرام است. در این روش، شما با برندهای مختلف تماس می‌گیرید و در ازای مبلغی، پیج اینستاگرام و برند آن‌ها را در صفحه خودتان معرفی می‌کنید. دقت کنید که در این روش شما مبلغی از مخاطبان دریافت نمی‌کنید بلکه برندها هستند که به ازای انتشار تبلیغشان به شما پول پرداخت می‌کنند.

وقتی ماهر در این زمینه شدید، می‌توانید پروژه‌های مدیریت پیج‌های دیگران را بگیرید و درآمد خوبی را کسب کنید. اما شرط این روش، آشنایی با اصول بازاریابی و برقراری ارتباط با مشتریان است. همچنین باید مشتریان خود را راضی نگه داشته و به خوبی فنون این کار را یاد بگیرید. می‌توانید اولین مشتری خود را به صورت آزمایشی و رایگان دریافت کنید تا تجربه کسب کار را به دست آورید.

از طریق تولید و استراتژی محتوا درآمد خوبی داشته باشید

اگر هنرمند هستید، می‌توانید آثار هنری‌تان را در Instagram به اشتراک بگذارید که هم تعداد فالوورهایتان زیاد شود و هم امکان فروش آن‌ها را داشته باشید. اگر تخصصی هم درباره موضوع خاص دارید، می‌توانید در اینستاگرام لایو بگذارید و برای دسترسی به وبینار آموزشی‌تان ورودی بگیرید. از آنجا که در این نوع تبلیغات پولی می‌توانید به‌طور دقیق هدف‌گذاری کنید، بهترین زمان برای استفاده از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی زمانی است که بخواهید گروه مشخصی از مخاطبان را با هدف خاصی افزایش دهید. همچنین، با تمرکز بر این گروه خاص، می‌توانید آن‌ها را به سمت خرید از سایت خود هدایت کنید. مثلا حسن ریوندی، با بیش از ۱۷ میلیون فالوور، بابت هر تبلیغ ۲۵ میلیون تومان درآمد کسب می‌کند.

درنتیجه شما می‌توانید به‌عنوان یکی از روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید. این روش نیازمند آگاهی و مهارت کافی در زمینه استفاده از اینستاگرام و الگوریتم‌های آن است. در عصر حاضر روش‌های فروش و بازاریابی به‌صورت آنلاین بر روش‌های سنتی و قدیمی پیشی گرفته است.

درنهایت می‌توان گفت که صرف زمان و تلاش برای روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام یک سرمایه‌گذاری عالی برای هرفردی است. امروزه یکی از جذاب‌ترین و جالب‌ترین روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام آنباکسینگ است. در این روش شما اقدام به بازگشایی و رونمایی از محصولات مختلف خواهید کرد. بازکردن جعبه‌های نو و نمایش آن به کاربران از هیجان بالایی برخوردار است.

در صورتی که در این خصوص نیاز به اطلاعات بیشتری دارید یا علاقه مندید که افیلیت مارکتر شوید و از این طریق درآمدزایی کنید، حتما به سایت دایان افیلیت مراجعه کنید و در سایت ثبت نام کنید. در سایت یکسری سوالات شخصی از شما پرسیده می شود که بعد از پر کردن آن ها عضو رسمی پنل کاربری دایان افیلیت خواهید شد. یکی از ایده‌های موثر آموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام، فروش محصولات خاص به صورت کالکشن است.

راه‌های متعددی برای تبلیغات پولی وجود دارد، اما برای مشاهده تأثیر بیشتر در فروش، باید بهترین استراتژی را بر اساس هدف کسب‌وکار خود انتخاب کنید. در حالی که تبلیغات پولی می‌تواند در مدت زمان کوتاهی ترافیک سایت شما را دو برابر کند، تکنیک‌های سئو نیاز به زمان دارند. اگر به‌دنبال رشد سریع فروش هستید، تبلیغات پولی گزینه‌ی ایده‌آلی برای شماست. اگر به دلیل هزینه‌های تبلیغات پولی از اجرای کمپین‌های تبلیغاتی منصرف شده‌اید، شاید وقت آن رسیده که در تصمیم‌تان تجدید نظر کنید. در دنیایی که حدود ۲۷ درصد از خریدهای مردم از طریق اینترنت انجام می‌شود (Tidio)، چشم‌پوشی از تبلیغات پولی یعنی از دست دادن مشتریان بالقوه!

اگر می‌خواهید صفحه‌ای را شات کنید، حتماً از تصاویر یا ویدئوهای باکیفیت و مرتبط استفاده کنید. حتی می‌توانید از یک اسکرین‌شات ساده اما زیبا برای شات استوری استفاده کنید. در این مقاله قرار است با هم به دنیای ولاگ‌ها سفر کنیم؛ از چیستی و انواع آن گرفته تا چالش‌ها، فرصت‌ها و حتی راه‌های کسب درآمد از این مسیر جذاب.

به همین دلیل در این مطلب می‌خواهیم شما را با راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام آشنا کنیم. با استفاده از این روش‌ها می‌توانید خود را به یک کارآفرین یا فردی با درآمد بسیار قابل‌توجهی تبدیل کنید. راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام به شما کمک خواهد کرد تا به‌راحتی از آن پول دربیاورید. بااین‌حال در عصر مدرن به طور باورنکردنی اغلب کارهای روزمره در بستر آنلاین با استفاده از پلتفرم‌های مختلف انجام می‌گیرد. اینستاگرام مکانی عالی برای ایجاد جامعه ای از مخاطبان هدف شما است و می توانید به طور منظم و مستقیم با آن ارتباط برقرار کنید. دستیابی به این امر ممکن است زمان و کار زیادی را صرف کند، اما دنبال کنندگان وفادار برای کسب درآمد از اینستاگرام برای حساب شما بسیار مهم است.

آنچه ولاگ را خاص می‌کند، حس واقعی و صمیمیتی است که به مخاطب منتقل می‌شود. در ولاگ، محتوایی رسمی یا خشک ندارید؛ شما با لحنی ساده و خودمانی صحبت می‌کنید و مخاطب حس می‌کند بخشی از زندگی شماست. فرقی ندارد که عاشق آشپزی باشید، بخواهید تجربیات سفرهایتان را به اشتراک بگذارید یا حتی درباره اتفاقات روزمره صحبت کنید؛ ولاگ می‌تواند این لحظات را ثبت و شما را به دیگران نزدیک‌تر کند. تبلیغ نمایشی یا بنری (Display Advertising)تبلیغات نمایشی یا بنری یکی دیگر از استراتژی‌های تبلیغات پولی است که شامل محتواهای بصری مانند گیف‌ها، ویدیوها، انیمیشن‌ها، بنرها و تصاویر است که در سایت‌های مختلف به نمایش درمی‌آیند. تبلیغات همسان به نوعی از تبلیغات پولی گفته می‌شود که در آن، محتوای تبلیغاتی از نظر ظاهری با محیط یا بستری که در آن قرار دارد هیچ تفاوتی ندارد.

بنابراین هر چه در تولید محتوا خلاقانه‌تر و بهتر عمل کنید، قطعا درآمد بیشتری هم به دست خواهید آورد. همان‌طور که می‌بینیم طراحان گرافیک و تولید محتوا در این شبکه اجتماعی بسیار خوب عمل می‌کنند. آن‌ها با شناخت درست از مخاطب و سلیقه وی می‌توانند محتوایی درگیرکننده بسازند.

کسب درآمد از اینستاگرام برای نوجوانان، زنان

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

کمپانی اینستا گرام پیشنهاد می‌کند از تبلیغات اسپانسری برای افزایش شانس کسب درآمد از اینستاگرام استفاده کنید. زیرا این شیوه تبلیغاتی کاملا هدفمند بوده و به راحتی می‌توان آن را مدیریت نمود. البته مشکل اینجاست که این شیوه تبلیغاتی برای کاربران ایرانی در حال حاضر در دسترس نیست.

ممکن است شما از قبل صاحب یک کسب‌وکار مانند یک مغازه یا شرکت خدماتی باشید. یکی از رایج‌ترین شیوه‌های تبلیغات در اینستاگرام، تبلیغات بازدیدی است. در سیستم تبلیغات بازدیدی اینستاگرام، تبلیغ‌دهندگان بر اساس آمار بازدید از پست و استوری تبلیغاتی خود، هزینه پرداخت می‌کنند. بنابراین هر چه آمار بازدید و اینگیجمنت پیجتان بالاتر باشد، درآمد بیشتری هم به دست خواهید آورد. این شیوه کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور بوده و هر چه محبوبیت شما بیشتر باشد، درآمدتان هم بیشتر خواهد بود. همان‌طور که اینفلوئنسرها و بلاگرهای محبوب از این راه به درآمد بالایی دست یافتند.

برای مثال افرادی که فروشنده گوشی موبایل هستند می‌توانند، با کمی جذب مخاطب در صفحه اینستاگرام خود، اقدام به فروش آنلاین و یا حضوری کنند، در حال حاضر کسب و کارهای زیادی همینکار را میکنند و فروش خوبی را در اینستاگرام تجربه کردند. برندها به شما پیشنهاد مالی می‌دهند و شما در ازای آن محتوایی را به صورت پست یا استوری منتشر می‌کنید؛ موفقیت در این روش نیازمند تعداد بالای فالوور و تعامل فعال با آن‌هاست. آژانس دیجیتال مارکتینگ ژیرا یک بنگاه تبلیغاتی برای کسب و کارهاست که به ایجاد، برنامه‌ریزی، اجرا و مدیریت تبلیغات برای مشتریان می‌پردازد. تیم ژیرا درمدیریت پیج‌های اینستاگرامی و طراحی انواع محتواهای تبلیغاتی مانند پست، استوری، لوگو، بنر، کارت ویزیت، ست‌اداری، عکاسی و فیلم‌برداری فعالیت دارد.

اگر پیجی با تعداد فالوور بالا دارید و درباره برندسازی اطلاعات دارید، می‌توانید برای کسب و کارها برند بسازید. یعنی برای آن‌ها لوگو، شعار برند، هشتگ‌های هماهنگ و… طراحی کنید و در پیجتان آن‌ها را تبلیغ کنید. در گوگل و دیگر پلتفرم‌های تبلیغاتی، می‌توان با بهره‌گیری از داده‌های موجود، تبلیغات را مستقیماً به گروه‌های خاصی از مخاطبان نمایش داد. این روش، تأثیر تبلیغات پولی را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد و می‌تواند نقش پررنگی در رشد فروش داشته باشد. در مقابل، تبلیغات پولی برای کسب و کار شامل کمپین‌هایی با هدف فروش است.

{

تردز اینستاگرام چیست؟ آموزش کامل و راهنمای استفاده از Threads

|}

استفاده از این تبلیغات به شما کمک میکند تا دیگر نیازی به صرف مدت زمان زیاد برای افزایش مخاطبان و فروش خود نداشته باشید و در زمان بسیار کوتاهی این فرآیند را انجام دهید. این طور مخاطبان شما میتوانند به راحتی برای شما در کامنت ها محتوا تولید کنند. این طوری شما میتوانید خیلی سریع تعامل خود را با مخطبان افزایش داده و همچنین میزان اعتماد به برند خود را نیز به طرز بسیار چشمگیری بهبود بخشید. User Generated Content یا همان محتوای تولید شده توسط کاربر، میتواند یکی از موثرترین راه‌ها برای افزایش اثبات اجتماعی و هم چنین افزایش تعامل با برند شما شود. این کار بدون شک باعث افزایش تعامل و در نهایت با توجه به الگوریتم اینستاگرام، باعث رشد برندتان خواهد شد. یکی از بهترین راهکارها برای اثبات اجتماعی برند خودتان، این است که نظرات مشتریان خود را در استوری و پست‌های خود منتشر کنید.

    {
  • اگر می‌خواهید با نحوه کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه آشنا شوید و به درآمد فعال از اینستاگرام برسید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
  • |}
  • اگر پکیج هم نداشته باشید، می‌توانید به فالوورهایتان اطلاع بدهید که با خرید اشتراک، دسترسی ویژه به محتوای آموزشی شما داشته باشند.
  • {
  • از اهمیت ریلز نباید غافل شد چون خیلی از پیج‌ها با یک ریلز وایرال شده  توانسته‌اند صدها مخاطب جذب کنند.
  • |}
  • اگر می‌خواهید شات زمان طولانی‌تری در پیج شما باشد، می‌توانید از پست استفاده کنید.
  • {
  • گفته می‌شود، اگر می‌خواهید یک فروشگاه اینستاگرام باز کنید، تعداد فالوورهای شما برای کسب درآمد کمتر مهم است.دومین عامل برای کسب درآمد از اینستاگرام، مشارکت شما در شبکه های اجتماعی است.
  • |}
  • با پیشبرد این رویکردها و تعهد به کیفیت، می‌توانید از طریق فروش محصولات خود در اینستاگرام درآمد قابل توجهی کسب کنید.

قطعا کاربرهای زیادی در کامنت و دایرکت از شما سوال‌هایی خواهند پرسید. تمام سوال‌ها را جواب بدهید و مطمئن بشوید که کسی از قلم نیوفتاده است. پاسخ دادن به هر سوالی درجا به یک خرید جدید از شما منجر نمی‌شود؛ اما باعث می‌شود که اعتماد افراد به شما جلب شود و خیلی زود و این بار برای خرید کردن به شما پیام بدهند. انتخاب فونت‌های مناسب و خوانا برای متون داخل تصاویر یکی دیگر از عوامل جذب مخاطب است.

در این روش که به آن واسطه‌گری فروش یا «دراپ شیپینگ» (Dropshipping) گفته می‌شود، شما در واقع نقش واسط بین تامین‌کننده محصول و خریدار را بازی می‌کنید. مزیت پول درآوردن از اینستا در این است که هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد و اگر کار خود را به‌خوبی بلد باشید حتی ممکن است به درآمد چند صد میلیونی در ماه نیز برسید. وقتی شات می‌شوید، ممکن است افراد جدید در پست‌ها یا دایرکت برای شما پیام بگذارند. اگر هر روز در حال شات کردن صفحات مختلف باشید، ممکن است مخاطبان خسته شوند و حتی صفحه شما را ترک کنند. وقتش رسیده به چند نکته کلیدی بپردازیم که شات‌های شما حرفه‌ای‌تر و مؤثرتر شوند. این نکات کمک می‌کنند هم تأثیر بیشتری روی مخاطبان داشته باشید و هم روابط بهتری با دیگر صفحات بسازید.

داشتن قالب‌های ثابت برای پست‌ها، باعث خواهد شد که پیج شما یکپارچگی بیشتری داشته باشد. می‌توانید برای هر نوع محتوا، قالب خاصی طراحی کنید تا مخاطبان به راحتی متوجه نوع پست شوند (مثل پست‌های آموزشی، تبلیغاتی یا معرفی محصول). فکر می‌کنید باید بلاگر معروف با کلی فالوور باشید تا این کار را شروع کنید؟ اصلا این‌طور نیست! محتوای صادقانه و واقعی که حس اعتماد را ایجاد کند، می‌تواند کلید موفقیت شما باشد.

البته در ابتدا شاید تنها هدف شما سرگرمی یا ارتباط با مخاطب باشد، اما با گذشت زمان و رشد مخاطبان، ولاگ‌ها می‌توانند به منبع درآمدی جدی تبدیل شوند. در ادامه، چند راه ساده و کاربردی برای کسب درآمد از ولاگ را بررسی می‌کنیم. این روش به شما امکان می‌دهد که تبلیغات خود را در وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها یا حتی بخش‌های خاصی از یک صفحه نمایش دهید. برای مثال، سایت همراه مکانیک که در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت دارد، فضایی را برای تبلیغات در اختیار برندهای مرتبط قرار می‌دهد.

وقتی کسی وارد پیجتان شد، برای این‌که جذب پیجتان شود باید تنوع داشته باشید. اینستاگرام یکی از بهترین ابزارها برای بازاریابی و فروش محصول است چون 50 تا 60 میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام هستند و ممکن است از شما خرید کنند. اگر می‌خواهید در این قابلیت و بقیه ترفندهای اینستاگرامی خبره شوید، از دوره‌های ادمینی دیدوگرام استفاده کنید.

هر حوزه فعالیت، روش‌های مختلفی برای تولید محتوا و بهبود نیازهای کاربران را فراهم می‌کند. قبل از هر اقدامی، به دقت شغل اینترنتی مرتبط با تولید محتوا در اینستاگرام را بررسی کنید تا در ادامه به پشیمانی نیفتید. در ادامه، ایده‌هایی برای کسب درآمد از تولید محتوا در اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم تا نگرانی در این زمینه نداشته باشید. انتخاب درست ایده تولید محتوا و راه‌اندازی کسب و کار آنلاین در اینستاگرام، به شما کمک می‌کند تا به راحتی به موفقیت دست یابید. دومین شغل برای کسب درآمد از اینستاگرام ، بلاگری و گرفتن تبلیغات است.

اگر به دنبال تأثیرگذارترین روش تبلیغات در فروش هستید، هدف‌گذاری بر اساس کلمات کلیدی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. برای مثال، اگر فردی عبارت «بلیط قطار گرگان تهران» را جستجو کند، تبلیغ صفحه فروش بلیط این مسیر در یک سایت معتبر گردشگری می‌تواند در صدر نتایج جستجو نمایش داده شود. مـیهـن درآمـد یک سامانه آموزش کسب‌ و کار اینترنتی برای شما عزیزان است. ما در سال 1397 فعالیت خود را آغاز کردیم و تا به امروز به لطف خداوند متعال رضایت کاربران زیادی را در این حوزه جلب کرده ایم و این افتخار به سبب اعتماد شما کاربران عزیز می باشد.

ارائه چنین تجربه جدیدی سبب جذب چشمگیر افراد به سمت صفحه شما می‌گردد. از طرف دیگر می‌توانید از صاحبان رستوران‌ها و کافه‌ها جهت ارائه تبلیغ و معرفی از آنها هزینه دریافت کنید. در مقابل علاوه بر دریافت هزینه تبلیغات مستقیم می‌توانید از تبلیغات مجازی نیز سود برید.

این پلتفرم با ارائه ابزارها و داده‌های لازم، به برندها کمک می‌کند تا به‌راحتی با اینفلوئنسرهای مناسب همکاری و کمپین‌های تبلیغاتی موثری را اجرا کنند. بااین‌حال، به‌طورکلی، بیشترین کاربران اینستاگرام در گروه سنی 18 تا 24 سال قرار دارند. این افراد یکی از گروه‌های اصلی هستند که به خرید آنلاین تمایل دارند و زمانی زیادی را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنند. از فروش کالا تا تبدیل‌شدن به اینفلوئنسر، می‌توانید روش‌های متعددی را برای کسب درآمد در اینستاگرام انتخاب کنید. ازآنجاکه محتوای تصویری و ویدیویی بیشترین تاثیرگذاری را بر ذهن مخاطب دارد، کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از تصاویر جذاب، ریلز و استوری‌، مشتریان بیشتری را جذب کنند و آگاهی از برند خود را افزایش دهند. در این مطلب دانستیم که چگونه از اینستا کسب درآمد کنیم؛ همچنین با 6 نحوه کسب درآمد از اینستاگرام آشنا شدیم.

ایجاد یک هایلایت مخصوص برای ارائه این اطلاعات می‌تواند بسیار مفید باشد. همچنین نمایش نمونه‌هایی از کارهای شخصی‌سازی‌شده قبلی و بازخوردهای مشتریان می‌تواند اعتماد مشتریان جدید را جلب کند. با به نمایش گذاشتن نمونه کارهای باکیفیت و رضایت مشتریان قبلی، می‌توانید اعتماد مخاطبان را جلب کرده و سفارشات بیشتری دریافت کنید.

اینستاگرام تماما به جلوه های بصری می پردازد، بنابراین اگر طراح، عکاس یا خلاق هستید، وقت آن رسیده است که از کسب درآمد از اینستاگرام استفاده کنید و استعدادهای خود را به پول تبدیل کنید. محتوای کوتاه و مفید در قالب پست‌های اینستاگرام، به طور واضح باعث جذب فالوورهای بیشتر می‌شود. امروزه، افراد پرمشغله علاقه‌مند به مطالعه محتواهای کوتاه و مفید در اینستاگرام هستند و برای آن‌ها نیاز به زمان و تمرکز کمتری دارد.

با فروش محصولات یا خدمات خود، همکاری با برندها، تبلیغات، ایجاد دوره‌های آموزشی آنلاین، فروش محصولات دیجیتال و یا حتی تبدیل‌شدن به اینفلوئنسر می‌توانید از اینستاگرام کسب درآمد کنید. ایده‌های پولساز آموزش کسب درآمد از اینستاگرام را به کار بگیرید و بدانید که کلید موفقیت در هر یک از این روش‌ها، تولید محتوای باکیفیت، تعامل مستمر با مخاطبان و ارائه ارزش واقعی است. به یاد داشته باشید که موفقیت در اینستاگرام نیازمند زمان، تلاش و پشتکار است. با صبر و استمرار می‌توانید پایگاه مخاطبان خود را گسترش داده و به تدریج درآمد خود را افزایش دهید. تبلیغات اینستاگرامی، یکی از پر درآمدترین روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام است. اگر پیجی دارید که تعداد فالوور بالایی دارد، بدانید که تمامی برندهای بزرگ و کوچک به دنبال شما هستند تا آن‌ها را به مخاطبانتان معرفی کنید؛ و این یعنی حجم زیادی از درآمد فقط با معرفی کسب و کار دیگران در پیجتان.

اما این نکته را نباید فراموش کرد که برای کسب درآمد میلیونی از تبلیغات در اینستاگرام باید با مهارت‌های بازاریابی و مهارت‌های لازم برای رشد یک پیج اینستاگرامی آشنایی کامل داشت. همین محبوبیت مثال‌زدنی باعث شده تا بحث کسب درآمد از اینستاگرام داغ باشد و بسیاری از افراد به دنبال پول درآوردن و اشتغال‌زایی از این شبکه اجتماعی باشند. از همین رو در مقاله امروز حسینی فایننس ۸ روش برتر کسب درآمد از اینستا را آموزش دادیم و گفتیم که با استفاده از راهکارهایی مثل نمایش تبلیغات، ایجاد فروشگاه و بازاریابی آشناسازی می‌توان به درآمد قابل‌توجهی رسید. اگر بدون استراتژی یا برنامه مشخص شروع به تولید محتوا یا تبلیغات می‌کنید، بدانید که پیجتان هیچ پیشرفتی نمی‌کند. وقتی محتوای پیج شما مشخص نباشد و کاربرهای هدف خود را کاملا نشناسید، محتوای پیجتان پراکنده می‌شود.

دوره صفر تا صد آموزش اینستاگرام (مثلاً دوره‌های رایگان یا مبتنی بر مدل‌های پایه مانند الو کانتنت) این دوره‌های رایگان یا کم‌هزینه، مباحث ابتدایی ایجاد و مدیریت پیج را پوشش می‌دهند و برای شروع مناسب هستند. این دوره با هدف آشنا کردن مبتدیان با محیط اینستاگرام و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای شروع فعالیت در این پلتفرم طراحی شده است. کاربران اینستاگرام می‌توانند نشان‌ها را در ارزش‌های 99 سنت، 1.99 دلار و 4.99 دلار خریداری کنند تا از آثار سازنده حمایت کنند.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
اینجا کلیک کنید